مـداد سفید

۰۳بهمن

و به نام خداوندی که ناخواسته افرید مرا باشد که افرینش خوبی باشم

شروعی دوباره

شروع دوباره ی زندگی در بحبوحه ی اتفاقات تلخ و درد اور که خداوند انسان را درسختی افرید کمی که به خود  بیایم میدانم که بر تلخی ها فایق خواهم امد وبه تمام اتفاقات ناخوشی که ایده ال ترین افراد را از پا درمیاورد چه برسد به من که رنجور بودن را میدانم از زندگانی میخواهم کمی تغییر کنم دعاهای خوبتان را شامل من نیز گردانید ممنون از تمامی نظراتتان که باعث دلگرمی بود .

من بدون وبلاگم من نمیشوم.به امید خیلی چیزها ...

۹۵/۱۱/۰۳ موافقین ۶ مخالفین ۰
زهرا

نظرات  (۳)

۲۸ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۱۰ حصار آسمان
درد و رنج موجب بزرگ شدن روحت میشه
اگه بیشتر از حد زیاد نشه!

ولی نکته خوب قضیه اینه که هنوز خدا هست!
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۰ محمد روشنیان
پیشرفتتان روز افزون باد
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۲۲ منتظر اتفاقات خوب
به امید اتفاقات خوب.
خدا حالمان را خوب کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">